Havadis | Aydın | Buharkent Kaymakamı Abdullah Emre Özefe Malatya’ya veda ederek uğurlandı

Buharkent Kaymakamı Abdullah Emre Özefe Malatya’ya veda ederek uğurlandı

Cumhurbaşkanlığı kararnamesiyle Malatya’nın Yazıhan ilçesine atanan Kaymakam Abdullah Emre Özefe, Buharkent’teki görevinden düzenlenen yemekle ayrıldı.

Cumhurbaşkanlığı kararnamesiyle Malatya’nın Yazıhan ilçesine atanan Kaymakam Abdullah Emre Özefe, Buharkent’teki görevinden düzenlenen yemekle ayrıldı.

Buharkent Kaymakamı Abdullah Emre Özefe Malatya’ya veda ederek uğurlandı
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

Buharkent’te görev süresini tamamlayan Kaymakam Abdullah Emre Özefe, ilçedeki mesaisini sonlandırdı. Belediye tarafından düzenlenen veda yemeğinde protokol ve ilçe sakinleri bir araya gelerek Özefe’yi yeni görev yerine uğurladı.

VEDA YEMEĞİNDE NELER KONUŞULDU

Buharkent Belediye Başkanı Mehmet Erol, ilçeye sunduğu hizmetler nedeniyle Özefe’ye teşekkürlerini iletti. Özefe ise yaptığı duygusal konuşmada Buharkent’te sadece devlet görevlisi olarak değil, bir hemşehrisi olarak iz bıraktığını ifade etti. Vatandaşlardan helallik isteyen Özefe, görev süresi boyunca insan odaklı çalışmaya gayret gösterdiğini vurguladı.

YENİ DÖNEMDE NELER BEKLENİYOR

Özefe, Malatya Yazıhan’daki yeni görevine başlarken Buharkent ile kurduğu gönül bağının süreceğini belirtti. İlçe halkına kapısının her zaman açık olduğunu söyleyen Özefe, hatıra fotoğraflarının çekilmesiyle veda etti. Kaymakamın ayrılışıyla birlikte ilçedeki idari süreçte yeni bir dönemin başlaması bekleniyor.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız