Sıcakların bastırması ve turizm sezonunun açılmasıyla birlikte Didim’de sokaklar, parklar ve yeşil alanlar hızla değişen bir süreçten geçiyor. Belediye ekipleri, özellikle yaz aylarında artan sinek ve haşere sorununu çözmek için sahaya indi.
Kendi imkanlarıyla mücadele ediyor
Didim Belediyesi, ilaçlama işlerini dışarıdan hizmet alarak değil, kendi araç filosu ve personeliyle yürütüyor. Belediye, bu yöntemle hem kamu kaynaklarını tasarruflu kullanmayı hem de gelen şikayetlere çok daha hızlı müdahale etmeyi hedefliyor. Modern araçlar, vektör mücadelesi kapsamında kentin dört bir yanında düzenli olarak ilaçlama yapıyor.
Başkan Gençay’dan sağlık vurgusu
Belediye Başkanı Hatice Gençay, yazın nüfusu hızla artan Didim’de huzurlu bir sezon geçirilmesi için önceliği halk sağlığına verdiklerini belirtti. Temiz bir çevre anlayışıyla hareket ettiklerini söyleyen Gençay, çalışmaların yaz sezonu boyunca kesintisiz devam edeceğini ifade etti. Bu önlemler sayesinde tatilcilerin ve ilçe sakinlerinin sinek ve haşere kaynaklı şikayetlerinin azaltılması amaçlanıyor.