Germencik’te yaşayan Rüzgar, Ahmet ve Berat isimli gençler, hayallerini kurdukları sahneye çıkmaya hazırlanıyor. Bir süre önce Belediye Başkanı Burak Zencirci ile görüşerek tiyatro tutkularını paylaşan gençler, belediyenin sağladığı imkanlarla profesyonel bir eğitim sürecinden geçti.
Gençlerin talebiyle harekete geçen belediye, önce bir tiyatro eğitmeni görevlendirdi, ardından gençlere özel kurs başlattı. Konferans salonunu profesyonel bir tiyatro sahnesine dönüştüren belediye, ilçede sanatsal faaliyetlerin önünü açtı.
Sahne heyecanı başlıyor
Eğitmen Sermin Atik Kaya yönetiminde aylardır çalışan gençler, "Çıkış Yok" isimli oyunla sahneye çıkacak. İlk oyunlarını 24 Haziran Çarşamba günü saat 21.00’de Sahne Germencik’te sergileyecek olan ekip, uzun süren hazırlık sürecinin meyvelerini toplamaya hazırlanıyor.
Yerel yönetimin desteği ne anlama geliyor
Belediye Başkanı Burak Zencirci, gençlerin sanatsal gelişimine destek olmanın önemine dikkat çekti. İlçeye hem bir sahne hem de eğitim merkezi kazandırdıklarını belirten Zencirci, genç tiyatroculara başarı dileklerini iletti. Bu adım, ilçedeki gençlerin kültürel etkinliklere daha aktif katılım göstermesi adına önemli bir motivasyon kaynağı oluşturuyor.