Koçarlı Belediyesi tarafından bu yıl 16’ncısı organize edilen Geleneksel Çam Fıstığı ve Yöresel Ürünler Festivali, bölgedeki sosyal hayatı canlandırmaya devam ediyor. Yerel üreticilerin ürünlerini sergilediği etkinlikler, beşinci gününde müzik ziyafetine dönüştü.
COŞKU CUMHURİYET MEYDANI'NA TAŞTI
Festivalin beşinci gününde sahne alan Ayşe Dinçer, sevilen şarkılarını Koçarlı halkı için seslendirdi. Belediye Başkanı Özgür Arıcı, konserin birlik ve beraberlik ortamını pekiştirdiğini belirterek tüm vatandaşları etkinliklere davet etti. Yerel ekonomiyi desteklemek amacıyla düzenlenen festival, hem alışveriş hem de eğlenceyi bir araya getiriyor.
FİNAL BU AKŞAM GERÇEKLEŞECEK
Beş gün boyunca çeşitli etkinliklere ev sahipliği yapan festival, bu akşam düzenlenecek konserle sona eriyor. Kapanış gecesinde sahneye Emir Can İğrek çıkacak. İlçe yönetimi, festivalin Koçarlı’nın tanıtımına sağladığı katkının süreceğini ifade ediyor.