Aydın Büyükşehir Belediyesi’nin başlattığı konser serisi, yaz akşamlarını hareketlendirmeye devam ediyor. İlki Nazilli’de yapılan etkinliklerin ikinci durağı Didim oldu ve bölge sakinleri müziğe doydu.
Sahne sırası Didim’de
Didim Atatürk Kültür Merkezi’nde sahne alan Kolpa grubu, sevilen şarkılarını hayranlarıyla birlikte seslendirdi. Yoğun ilginin olduğu konserde katılımcılar Başkan Özlem Çerçioğlu’na teşekkürlerini iletti.
Sırada Efeler var
Etkinlik takvimi hız kesmeden ilerliyor. Konserlerin yeni durağı 30 Haziran Salı günü Efeler ilçesindeki Tekstil Park olacak. Saat 21.30’da başlayacak etkinlikte Aydilge sahne alacak.