Havadis | Aydın | Nazilli Bozyurt’ta çıkan yangına belediye ekipleri müdahale ediyor

Nazilli Bozyurt’ta çıkan yangına belediye ekipleri müdahale ediyor

Nazilli'nin Bozyurt Mahallesi'nde öğle saatlerinde yangın çıktı. Belediye ekipleri alevleri söndürmek için bölgede çalışma yürütüyor.

Nazilli'nin Bozyurt Mahallesi'nde öğle saatlerinde yangın çıktı. Belediye ekipleri alevleri söndürmek için bölgede çalışma yürütüyor.

Nazilli Bozyurt’ta çıkan yangına belediye ekipleri müdahale ediyor
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

Nazilli’nin Bozyurt Mahallesi’nde henüz belirlenemeyen bir sebeple bugün öğle saatlerinde yangın başladı. Alevlerin büyümesi üzerine Nazilli Belediyesi Afet ve Acil Durum Birimi ile Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekipleri bölgeye gitti.

EKİPLER SAHADA NE YAPIYOR

Belediye personeli su tankerleri ve iş makineleriyle söndürme çalışmalarına katılıyor. Yangının çevreye sıçramaması için özel bir çaba gösteren ekipler, diğer kurumlarla koordineli şekilde hareket ediyor. Nazilli Belediye Başkanı Dr. Ertuğrul Tetik, ekiplerin tüm imkanlarıyla sahada olduğunu duyurdu.

PEKİ YANGIN BÖLGEYİ NASIL ETKİLİYOR

Yangın henüz kontrol altına alınmaya çalışılıyor. Başkan Tetik, herhangi bir can kaybı yaşanmamasını temenni ettiğini belirtti. Bölgedeki soğutma ve söndürme çalışmaları devam ederken, yangının çıkış sebebiyle ilgili incelemelerin ilerleyen saatlerde netleşmesi bekleniyor.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız