Okulların kapanmasıyla birlikte öğrenciler uzun bir eğitim dönemini geride bıraktı. Nazilli Belediyesi, çocukların ve gençlerin tatil sevincine ortak olmak adına 25 Haziran günü için kapsamlı bir program hazırladı.
Eğlence dolu program detayları
Belediye ekipleri, 25 Haziran Perşembe günü saat 17.00 ile 22.00 arasında Cumhuriyet Meydanı'nı adeta bir oyun alanına dönüştürecek. Şişme oyun parkından mini sirk gösterilerine, penaltı alanlarından rodeo ve boks makinelerine kadar pek çok ücretsiz aktivite çocukları bekliyor. Ailelerin de katılabileceği bu etkinlikte, patlamış mısır gibi ikramlar da gün boyu sürecek.
Başkan Tetik'ten davet
Nazilli Belediye Başkanı Dr. Ertuğrul Tetik, tüm öğrencileri aileleriyle birlikte meydandaki şenliğe davet etti. Çocukların yüzündeki gülümsemenin kendileri için en büyük ödül olduğunu belirten Tetik, başarılı bir eğitim yılını geride bırakan öğrencilere iyi tatiller diledi. Etkinlik, her yaş grubundan öğrenci için akşam saatlerine kadar sürecek.