Havadis | Aydın | Nazilli öğrencileri karne yorgunluğunu meydanda atacak

Nazilli öğrencileri karne yorgunluğunu meydanda atacak

Nazilli Belediyesi, karnesini alan öğrenciler için ücretsiz bir şenlik düzenliyor. Cumhuriyet Meydanı'ndaki eğlence 25 Haziran'da başlıyor.

Nazilli Belediyesi, karnesini alan öğrenciler için ücretsiz bir şenlik düzenliyor. Cumhuriyet Meydanı'ndaki eğlence 25 Haziran'da başlıyor.

Nazilli öğrencileri karne yorgunluğunu meydanda atacak
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

Okulların kapanmasıyla birlikte öğrenciler uzun bir eğitim dönemini geride bıraktı. Nazilli Belediyesi, çocukların ve gençlerin tatil sevincine ortak olmak adına 25 Haziran günü için kapsamlı bir program hazırladı.

Eğlence dolu program detayları

Belediye ekipleri, 25 Haziran Perşembe günü saat 17.00 ile 22.00 arasında Cumhuriyet Meydanı'nı adeta bir oyun alanına dönüştürecek. Şişme oyun parkından mini sirk gösterilerine, penaltı alanlarından rodeo ve boks makinelerine kadar pek çok ücretsiz aktivite çocukları bekliyor. Ailelerin de katılabileceği bu etkinlikte, patlamış mısır gibi ikramlar da gün boyu sürecek.

Başkan Tetik'ten davet

Nazilli Belediye Başkanı Dr. Ertuğrul Tetik, tüm öğrencileri aileleriyle birlikte meydandaki şenliğe davet etti. Çocukların yüzündeki gülümsemenin kendileri için en büyük ödül olduğunu belirten Tetik, başarılı bir eğitim yılını geride bırakan öğrencilere iyi tatiller diledi. Etkinlik, her yaş grubundan öğrenci için akşam saatlerine kadar sürecek.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız