Aydın Nazilli’de havaların ısınmasıyla birlikte orman yangınlarına karşı alınan önlemler devreye girdi. Valilik kararıyla 1 Haziran’dan 31 Ekim’e kadar ormanlık alanlarda ateş yakmak tamamen yasaklandı. Jandarma ekipleri bu süreçte bölgeyi sürekli tarıyor.
Denetimler artıyor
Nazilli İlçe Jandarma Komutanlığı ekipleri, piknik veya temizlik ateşi fark etmeksizin her türlü faaliyeti yakından takip ediyor. Yasağa rağmen ormanlık alanda ateş yakan veya yangın riski oluşturan 18 kişiyi tespit eden ekipler, bu kişiler hakkında idari işlem başlattı.

Sıradaki adımlar ne olacak
Sıcaklıkların zirve yaptığı bu günlerde jandarma denetimlerine hız kesmeden devam edecek. Eğer ormanlık bir alanda ateş yakarken yakalanırsanız sadece para cezasıyla kurtulmanız zor görünüyor. Yetkililer, ormanları korumak için 31 Ekim tarihine kadar yasağa karşı tavizsiz olmaya devam edecek.