Havadis | Aydın | Nazilli ormanlarında ateş yakanlara ceza yağdı

Nazilli ormanlarında ateş yakanlara ceza yağdı

Aydın Nazilli’de orman yasağını delen 18 kişiye işlem yapıldı. Ekipler yangın riski taşıyan bölgelerde denetimleri sıkılaştırdı.

Aydın Nazilli’de orman yasağını delen 18 kişiye işlem yapıldı. Ekipler yangın riski taşıyan bölgelerde denetimleri sıkılaştırdı.

Nazilli ormanlarında ateş yakanlara ceza yağdı
KAYNAK: Demirören Haber Ajansı

Aydın Nazilli’de havaların ısınmasıyla birlikte orman yangınlarına karşı alınan önlemler devreye girdi. Valilik kararıyla 1 Haziran’dan 31 Ekim’e kadar ormanlık alanlarda ateş yakmak tamamen yasaklandı. Jandarma ekipleri bu süreçte bölgeyi sürekli tarıyor.

Denetimler artıyor

Nazilli İlçe Jandarma Komutanlığı ekipleri, piknik veya temizlik ateşi fark etmeksizin her türlü faaliyeti yakından takip ediyor. Yasağa rağmen ormanlık alanda ateş yakan veya yangın riski oluşturan 18 kişiyi tespit eden ekipler, bu kişiler hakkında idari işlem başlattı.

Nazilli ormanlarında ateş yakanlara ceza yağdı

Sıradaki adımlar ne olacak

Sıcaklıkların zirve yaptığı bu günlerde jandarma denetimlerine hız kesmeden devam edecek. Eğer ormanlık bir alanda ateş yakarken yakalanırsanız sadece para cezasıyla kurtulmanız zor görünüyor. Yetkililer, ormanları korumak için 31 Ekim tarihine kadar yasağa karşı tavizsiz olmaya devam edecek.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız