Aydın’ın Nazilli ilçesinde yarım asırlık bir geçmişe sahip olan Nazilli 50. Yıl Ticaret Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi, unutulmaz bir gün yaşadı. 1973 yılında okulun sıralarından ilk kez mezun olan öğrenciler ve onları yetiştiren öğretmenler, okulun bahçesinde yeniden buluştu.
Geçmişe yolculuk yapıldı
Etkinlik, dünden bugüne aynı ruhu taşıma mottosuyla düzenlendi. Okulda uzun yıllar görev yapan öğretmenlerden İbrahim Bilgenoğlu ve eşinin verdiği konser, katılımcıları 50 yıl öncesine götürdü. İlk mezunlara günün anısına sembolik diplomalar takdim edilirken, birçok kişi gözyaşlarını tutamadı.
Kuşaklar arası bağ kuruldu
Okul müdürü Fülay Küçükoğlu ve Nazilli İlçe Milli Eğitim Müdürü Erdinç Güner de etkinlikte yerini aldı. Güner, mezunlarla aynı ortamda bulunmanın mutluluğunu paylaştı. Gün boyu süren sohbetlerin ardından çekilen hatıra fotoğraflarıyla etkinlik son buldu. Bu buluşma, yıllar geçse de okul aidiyetinin ve öğretmen-öğrenci bağının ne kadar güçlü kalabildiğini bir kez daha gösterdi. Peki, sen kendi okul arkadaşlarınla 50 yıl sonra bir araya gelmek ister miydin?