Nazilli Belediye Başkanı Ertuğrul Tetik, ilçedeki bozuk yolları onarmak için düğmeye bastı. Ekipler şu an şehrin farklı mahallelerinde parke taşı döşeme ve yol yenileme işlemlerini sürdürüyor.
Yollar neden tekrar kazılıyor
Tetik, yeni yapılan yolların kısa süre sonra altyapı sorunları nedeniyle kazılmasına son vermek istiyor. Belediye, bir bölgede çalışma yapmadan önce internet ve telefon altyapısı sağlayan kurumlarla masaya oturuyor. Eğer altyapıda bir yenilenme gerekiyorsa, önce o kurumlar devreye giriyor. Böylece biten yolun tekrar bozulmasının önüne geçiliyor.
Su hatları da yenileniyor
Ekipler sadece yolu düzeltmekle kalmıyor, yarım asırlık içme suyu borularını da elden geçiriyor. Başkan Tetik, bu sayede hem su kayıplarını azalttıklarını hem de kamu bütçesini koruduklarını belirtiyor. Planlamaya göre 16 noktada daha yenileme çalışmaları kısa süre içinde başlayacak. Nazilli halkı daha uzun ömürlü ve altyapısı sağlam yollara kavuşmayı bekliyor.