Aydın’ın Yenipazar ilçesinde sürücülerin uzun süredir şikayetçi olduğu ana giriş yolları için beklenen adım atıldı. Karayolları ve belediye ekipleri, bölgenin ulaşım altyapısını modernize etmek için sahaya indi.
Yol yenileme süreci başladı
Ekipler ilk olarak mevcut taş kaplamaları sökmeye başladı. Kaymakam Murat Karataş ve Belediye Başkanı Malik Ercan çalışmaları yerinde inceleyerek bilgi aldı. Başkan Ercan, geçen hafta yapılan görüşmelerin ardından bu sorunu hızlıca çözüme kavuşturduklarını belirtti.
Sürücüleri ne bekliyor
Bu çalışma tamamlandığında ilçeye girişler çok daha güvenli ve rahat olacak. Çukur ve bozuk zeminlerden kaynaklanan araç hasarlarının önüne geçilmesi hedefleniyor. Ekiplerin hızlı bir şekilde asfaltlama sürecini bitirmesi ve yolu tekrar trafiğe açması planlanıyor.