Ayvalık'taki Atatürk İlkokulu'nda eğitim öğretim yılı sona erdi. Öğrenciler büyük bir coşkuyla karnelerini alarak yaz tatiline adım attı. Belediye Başkanı Mesut Ergin de okul bahçesindeki törene katılarak çocukların sevincine ortak oldu.
Okuldaki etkinlikler neler olacak
Başkan Ergin, tatilin sadece boş vakit geçirmek olmadığını hatırlattı. Çocuklara bol bol kitap okumalarını önerdi. Belediyeye ait kütüphanelerin ve mahalle evlerindeki kursların yaz boyunca açık kalacağını duyurdu.
Gençler için yeni rotalar belli oldu
Ergin, öğrencileri 19 Mayıs Cihan Şişman Gençlik Merkezi ile Oktay Ekinci Karikatürlü Ev'deki etkinliklere davet etti. Yaz dönemini verimli geçirmeleri için bu merkezlerin kapılarının açık olduğunu belirtti. Öğretmenlere ve öğrencilere iyi tatiller dileyerek programı noktaladı.