Balıkesir Büyükşehir Belediyesi, Değirmen Boğazı Mesire Alanı’nda emeklileri unutulmaz bir gün için buluşturdu. Kentin dört bir yanından gelen emekliler; müzik, ikramlar ve sosyal aktivitelerle keyifli anlar yaşadı.
Emeklilere özel yeni dönem
Balıkesir’de 400 binden fazla emekli yaşıyor. Belediye Başkanı Ahmet Akın, bu nüfusun şehirdeki yaşam kalitesini artırmak için çalıştıklarını belirtti. Akın, sadece bir haftalık kutlama değil, tüm yıl sürecek sosyal alanlar oluşturduklarını vurguladı. Emeklilerin aileleriyle birlikte denize girebileceği yeni projelerin de hazırlık aşamasında olduğu duyuruldu.
Emekliler hizmetten memnun
Etkinliğe katılan emekliler, zor geçen ekonomik koşullarda böyle bir ortamda bulunmanın kendilerine moral verdiğini ifade etti. Balıkesir Kent Konseyi ile ortaklaşa düzenlenen piknik, emeklilerin sosyalleşme ihtiyaçlarına yönelik atılan somut bir adım olarak öne çıktı. Belediye yönetimi, benzer sosyal projelerin artarak devam edeceğinin sözünü verdi.