Havadis | Balıkesir | Balıkesir'de Türkçeyi en iyi kullanan öğrenciler ödüllerini aldı

Balıkesir'de Türkçeyi en iyi kullanan öğrenciler ödüllerini aldı

Balıkesir'de yıl boyunca düzenlenen dil yarışmalarında dereceye giren öğrenciler ödüllendirildi.

Balıkesir'de yıl boyunca düzenlenen dil yarışmalarında dereceye giren öğrenciler ödüllendirildi.

Balıkesir'de Türkçeyi en iyi kullanan öğrenciler ödüllerini aldı
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

Balıkesir İl Millî Eğitim Müdürlüğü, 2025-2026 eğitim yılında yürütülen Dilimizin Zenginlikleri Projesi kapsamında başarılı olan öğrencileri bir araya getirdi. Düzenlenen törende sadece öğrenciler değil, onlara rehberlik eden öğretmenler ve aileleri de emekleri için kutlandı.

Ödül töreninin detayları

İl Millî Eğitim Müdürü Selahattin Kal, projenin genç nesillerin kültürel değerlerimize sahip çıkması adına kritik bir adım olduğunu vurguladı. Törende, yarışmaları değerlendiren komisyon üyelerine de teşekkür belgeleri verildi.

Süreklilik ve gelecek beklentisi

Eğitim camiası, Türkçenin doğru ve etkili kullanımını teşvik eden bu çalışmaların önümüzdeki dönemlerde de devam edeceğinin altını çizdi. Balıkesir'deki bu etkinlik, dil bilincini okul sıralarından itibaren güçlendirmeyi amaçlıyor.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız