Burhaniye'deki eğitimciler Mehmet Akif Ersoy İlkokulu'nda buluştu. İlçe Milli Eğitim Müdürü Bora Zihni başkanlığındaki toplantıya şube müdürleri, resmi ve özel okulların yöneticileri katıldı.
Gündem maddeleri belli oldu
Toplantıda 2025-2026 eğitim yılının ikinci dönemindeki çalışmalar değerlendirildi. Yıl sonu işlemleri gözden geçirilirken, önümüzdeki 2026-2027 eğitim yılı için yapılacak hazırlıklar masaya yatırıldı.
Eğitimde neler değişecek
Okul müdürleri, yeni dönemde öğrencilerin daha verimli bir süreç geçirmesi için gerekli stratejileri planlıyor. Bu toplantı, ilçedeki okulların gelecek yılki takvimini ve ihtiyaçlarını belirlemek adına kritik bir ilk adım niteliği taşıyor. Şimdi gözler, alınan bu kararların okullarda nasıl uygulanacağına çevrildi.