Havadis | Balıkesir | Burhaniye okullarında yeni dönem için masaya oturuldu

Burhaniye okullarında yeni dönem için masaya oturuldu

Burhaniye'de tüm okul müdürleri eğitim yılı hazırlıkları için bir araya geldi. Toplantıda dönem sonu işlemleri ve gelecek yılın planlaması konuşuldu.

Burhaniye'de tüm okul müdürleri eğitim yılı hazırlıkları için bir araya geldi. Toplantıda dönem sonu işlemleri ve gelecek yılın planlaması konuşuldu.

Burhaniye okullarında yeni dönem için masaya oturuldu
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

Burhaniye'deki eğitimciler Mehmet Akif Ersoy İlkokulu'nda buluştu. İlçe Milli Eğitim Müdürü Bora Zihni başkanlığındaki toplantıya şube müdürleri, resmi ve özel okulların yöneticileri katıldı.

Gündem maddeleri belli oldu

Toplantıda 2025-2026 eğitim yılının ikinci dönemindeki çalışmalar değerlendirildi. Yıl sonu işlemleri gözden geçirilirken, önümüzdeki 2026-2027 eğitim yılı için yapılacak hazırlıklar masaya yatırıldı.

Eğitimde neler değişecek

Okul müdürleri, yeni dönemde öğrencilerin daha verimli bir süreç geçirmesi için gerekli stratejileri planlıyor. Bu toplantı, ilçedeki okulların gelecek yılki takvimini ve ihtiyaçlarını belirlemek adına kritik bir ilk adım niteliği taşıyor. Şimdi gözler, alınan bu kararların okullarda nasıl uygulanacağına çevrildi.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız