Havadis | Balıkesir | Burhaniye'de sağlıkçılar sahili çöplerden arındırdı

Burhaniye'de sağlıkçılar sahili çöplerden arındırdı

Burhaniye İlçe Sağlık Müdürlüğü ekipleri Ören sahilinde çevre temizliği yaptı. Sağlıkçılar sağlıklı bir gelecek için farkındalık çağrısında bulundu.

Burhaniye İlçe Sağlık Müdürlüğü ekipleri Ören sahilinde çevre temizliği yaptı. Sağlıkçılar sağlıklı bir gelecek için farkındalık çağrısında bulundu.

Burhaniye'de sağlıkçılar sahili çöplerden arındırdı
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

Balıkesir'in Burhaniye ilçesinde sağlık çalışanları, hem çevre sağlığına dikkat çekmek hem de kıyıları temizlemek için bir araya geldi. İlçe Sağlık Müdürlüğü personelinin başlattığı etkinliğe bölgedeki gönüllü gruplar ve vatandaşlar da destek verdi.

Temizlik seferberliği başladı

Ören Meydanı’nda toplanan kalabalık grup, sahile inerek kıyıya vuran ve çevreye atılan çöpleri topladı. Poşetler dolusu atık ekipler tarafından toplanarak konteynerlere taşındı. İlçe Sağlık Müdürü Uzman Dr. Betül Erten Akbey, bu etkinliğin sadece temizlik değil, geleceğe sahip çıkma adımı olduğunu vurguladı. Sağlık çalışanları, kirliliğin insan sağlığı üzerindeki etkilerine karşı vatandaşları daha duyarlı olmaya çağırdı.

ve sırada ne var

Sağlıkçıların bu girişimi, bölgedeki çevre kirliliğine karşı yerel bir farkındalık oluşturmayı hedefliyor. Katılımcılar, benzer etkinliklerin Edremit Körfezi genelindeki tüm ilçelere yayılmasını istiyor. İlçe Sağlık Müdürlüğü, ilerleyen günlerde farklı noktalarda çevre temizliği çalışmalarını sürdürmeyi planlıyor. Sen de çevrene karşı daha dikkatli davranarak bu küçük adımların büyümesine destek olabilirsin.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız