Edremit Belediyesi, Altınoluk Şahindere Mahallesi’ndeki yeni sosyal yaşam alanını tamamladı. Geçtiğimiz yıl kaybettiğimiz sanatçı Volkan Konak’ın anısını yaşatacak olan park, bölge sakinlerinin katılımıyla hizmete açıldı.
VEFA VE SANAT BİR ARADA
Belediye Başkanı Mehmet Ertaş, açılışta yaptığı konuşmada Konak’ın doğaya ve insana verdiği öneme dikkat çekti. Başkan Ertaş, sadece bir dinlenme alanı değil, sanat etkinliklerinin yapılacağı yaşayan bir merkez kurduklarını ifade etti. Parkın çocuklar ve gençler için yeni bir sosyal buluşma noktası olması hedefleniyor.
HEMŞEHRİLİK BERATI TAKDİM EDİLDİ
Tören esnasında Körfez Karadenizliler Derneği, bölgeye kazandırılan hizmetler nedeniyle Başkan Mehmet Ertaş’a Fahri Hemşehrilik Beratı sundu. Açılışın ardından vatandaşlar parkı gezerek incelemelerde bulundu. Belediye, önümüzdeki dönemde benzer projelerle kültürel değerleri kent genelinde yaşatmaya devam edeceğini duyurdu.