Balıkesir'in Manyas ilçesinde akademik bir dönem daha geride kaldı. Bandırma Onyedi Eylül Üniversitesi'ne bağlı Manyas Meslek Yüksekokulu, 11'inci dönem mezunlarını coşkulu bir etkinlikle uğurladı. Öğrenciler, aileleri ve akademisyenler İlçe Gençlik ve Spor Müdürlüğü Spor Salonu'nda bir araya geldi.
Mezuniyet töreni başladı
Saygı duruşu ve İstiklal Marşı ile başlayan etkinlikte protokol üyeleri ve okul yönetimi hazır bulundu. İş Sağlığı ve Güvenliği programı öğrencisi Gülşah Altuner, okul birincisi olarak mezuniyet kütüğüne ismini çaktı. Kaymakam Mustafa Salih Bayram ve Rektör Prof. Dr. İsmail Boz, başarılı öğrencilere belgelerini takdim etti.
Diplomalar sahiplerini buldu
Sosyal Güvenlik, Sağlık Kurumları İşletmeciliği, Özel Güvenlik ve Koruma ile Bankacılık ve Sigortacılık bölümlerinden dereceyle mezun olan gençlere başarı plaketleri verildi. Tören, öğrencilerin hep birlikte keplerini havaya fırlatmasıyla sona erdi. Gençler şimdi iş hayatına atılmak için önlerindeki sınavlara ve kariyer fırsatlarına odaklanacak.