Havadis | Balıkesir | Manyas Meslek Yüksekokulu öğrencileri diplomalarını aldı

Manyas Meslek Yüksekokulu öğrencileri diplomalarını aldı

Bandırma Onyedi Eylül Üniversitesi Manyas MYO öğrencileri düzenlenen törenle mezun oldu. Gençler keplerini havaya atarak yeni hayatlarına ilk adımı attı.

Bandırma Onyedi Eylül Üniversitesi Manyas MYO öğrencileri düzenlenen törenle mezun oldu. Gençler keplerini havaya atarak yeni hayatlarına ilk adımı attı.

Manyas Meslek Yüksekokulu öğrencileri diplomalarını aldı
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

Balıkesir'in Manyas ilçesinde akademik bir dönem daha geride kaldı. Bandırma Onyedi Eylül Üniversitesi'ne bağlı Manyas Meslek Yüksekokulu, 11'inci dönem mezunlarını coşkulu bir etkinlikle uğurladı. Öğrenciler, aileleri ve akademisyenler İlçe Gençlik ve Spor Müdürlüğü Spor Salonu'nda bir araya geldi.

Mezuniyet töreni başladı

Saygı duruşu ve İstiklal Marşı ile başlayan etkinlikte protokol üyeleri ve okul yönetimi hazır bulundu. İş Sağlığı ve Güvenliği programı öğrencisi Gülşah Altuner, okul birincisi olarak mezuniyet kütüğüne ismini çaktı. Kaymakam Mustafa Salih Bayram ve Rektör Prof. Dr. İsmail Boz, başarılı öğrencilere belgelerini takdim etti.

Diplomalar sahiplerini buldu

Sosyal Güvenlik, Sağlık Kurumları İşletmeciliği, Özel Güvenlik ve Koruma ile Bankacılık ve Sigortacılık bölümlerinden dereceyle mezun olan gençlere başarı plaketleri verildi. Tören, öğrencilerin hep birlikte keplerini havaya fırlatmasıyla sona erdi. Gençler şimdi iş hayatına atılmak için önlerindeki sınavlara ve kariyer fırsatlarına odaklanacak.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız