Havadis | Batman | Batman'da minibüs kazası 15 kişiyi hastanelik etti

Batman'da minibüs kazası 15 kişiyi hastanelik etti

Şehir içi ulaşımı sağlayan yolcu minibüsü ile bir bankaya ait para nakil aracı kontrolsüz bir şekilde çarpıştı.

Şehir içi ulaşımı sağlayan yolcu minibüsü ile bir bankaya ait para nakil aracı kontrolsüz bir şekilde çarpıştı.

Batman'da minibüs kazası 15 kişiyi hastanelik etti
KAYNAK: Demirören Haber Ajansı

Batman Çevre Yolu Stadyum Kavşağı'nda bugün öğleden sonra ciddi bir trafik kazası yaşandı. Şehir içi ulaşımı sağlayan yolcu minibüsü ile bir bankaya ait para nakil aracı kontrolsüz bir şekilde çarpıştı. Kazanın şiddetiyle her iki araçta da bulunan toplam 15 kişi yaralandı.

Batman'da minibüs kazası 15 kişiyi hastanelik etti

Kaza nasıl gerçekleşti

Saat 15.30 sularında Aydın E. yönetimindeki yolcu minibüsü, kavşakta Ömer B.'nin kullandığı para nakil aracıyla karşılaştı. Çarpışmanın etkisiyle araçlar savrulurken, yolcu minibüsünde bulunan 5'i çocuk 12 kişi, sürücüler ve nakil aracındaki bir diğer görevli olmak üzere toplam 15 kişi yaralandı. Olay yerine hızla sevk edilen sağlık ekipleri, ilk müdahaleyi yaptıktan sonra yaralıları hastanelere sevk etti.

Batman'da minibüs kazası 15 kişiyi hastanelik etti

Yaralıların durumu ve süreç

Hastaneye kaldırılan yaralıların hayati tehlikesi bulunmuyor ve genel durumları iyi. Polis ekipleri kavşaktaki trafik akışını kontrol altına alırken, kazanın kesin nedenini belirlemek için inceleme başlattı. Trafiğin yoğun olduğu bu bölgede yaşanan aksaklık, incelemelerin ardından normale dönecek.

Batman'da minibüs kazası 15 kişiyi hastanelik etti

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız