Aydıntepe’de eğitimciler, 2025-2026 dönemini noktalamak ve gelecek yıla daha güçlü bir başlangıç yapmak için bir araya geldi. İlçe Milli Eğitim Müdürü Metin Bilgin’in liderliğinde düzenlenen toplantıda, okulların karnesi çıkarıldı.
Eğitimde neler konuşuldu
İlçe genelindeki tüm okulların akademik performansını tek tek inceleyen öğretmenler, sosyal gelişim projelerini masaya yatırdı. Yıl boyunca yaşanan aksaklıkları çözen ekip, derslerin daha verimli geçmesi için atılacak adımları planladı.
Öğrencileri ne bekliyor
Yeni dönemde öğrencilerin başarısını destekleyecek çalışmaların artırılması hedefleniyor. İlçe yönetimi, öğretmenlerin önerileriyle belirlenen yol haritasını uygulamaya koyarak sınıflarda daha etkili bir eğitim ortamı oluşturmayı amaçlıyor.