Bayburt’ta görev yapan din görevlileri, mesai saatlerinin stresinden uzaklaşıp yeşil sahada bir araya geldi. İl Müftülüğü tarafından organize edilen futbol turnuvası, centilmenlik dolu anlara sahne oldu.
Sahada dostluk kazandı
Turnuva boyunca takımlar, kurum içindeki birlik ve beraberliği pekiştirmek için mücadele etti. Yakutiye Camii İmam Hatibi Enis Aslan’ın yönettiği final maçı, her iki tarafın da sergilediği centilmenlik ile dikkat çekti.
Kupalar sahiplerini buldu
İl Müftüsü Bayram Danacı, turnuvanın kurumsal ciddiyet ve kardeşlik hukuku içinde geçtiğini vurguladı. Organizasyon, dereceye giren takımlara kupa ve madalyaların verilmesinin ardından çekilen hatıra fotoğrafıyla tamamlandı.