Havadis | Bayburt | Bayburt’ta şekerle yaşamayı öğrenen hastalara diplomaları verildi

Bayburt’ta şekerle yaşamayı öğrenen hastalara diplomaları verildi

Bayburt Devlet Hastanesi, diyabetli hastalar için düzenlediği eğitim programını bitirdi.

Bayburt Devlet Hastanesi, diyabetli hastalar için düzenlediği eğitim programını bitirdi.

Bayburt’ta şekerle yaşamayı öğrenen hastalara diplomaları verildi
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

Bayburt Devlet Hastanesi, kronik bir süreç olan diyabetle hayatını sürdüren vatandaşların yaşam kalitesini artırmak için yeni bir adım attı. Hastanede düzenlenen eğitimlerle hastalar, şeker seviyelerini nasıl yöneteceklerini ve günlük rutinlerini nasıl düzenleyeceklerini uzmanlardan dinledi.

DİYABETİ YÖNETMENİN YOLLARI

Hastanede uzman doktor, hemşire ve diyetisyenlerden oluşan ekip, katılımcılara kapsamlı bir eğitim verdi. Hastalar; doğru beslenme, ilaçlarını tam zamanında kullanma, düzenli fiziksel aktivite yapma ve kan şekeri ölçümü gibi konularda teknik bilgiler edindi. Diyabetin uzun vadede vücutta yaratabileceği riskler ve bu risklerin nasıl azaltılacağı, eğitimin ana gündem maddeleri oldu.

DİPLOMA TÖRENİYLE TAMAMLANDI

Eğitim programını başarıyla tamamlayan hastalar için hastane konferans salonunda bir tören düzenlendi. İç Hastalıkları Uzmanı Dr. Efe Kaan, Diyabet Eğitim Hemşiresi Zübeyda Kahveci ve Diyetisyen İrem Şahin, katılımcılara diplomalarını teslim etti. Bu eğitimler, hastaların kendi sağlık süreçlerinde daha bilinçli kararlar almasını hedefliyor.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız