Bilecik adliyesinde önemli bir nöbet değişimi yaşanıyor. Şehirde görev yapan iki üst düzey yargı mensubu, yeni atamaları nedeniyle görevlerinden ayrılıyor.
Yargıda görev değişimi
Bilecik Cumhuriyet Başsavcısı Burak Olgun, Antalya Cumhuriyet Başsavcı Vekilliği görevine getirildi. Şehrin Ağır Ceza Mahkemesi Başkanı Mehmet Kurt ise Çorum’a atandı. Vali Faik Oktay Sözer ve eşi Zeynep Sözer, bu iki isim için özel bir veda programına ev sahipliği yaptı.
Yeni dönem ne getiriyor
Protokolün yoğun katılımıyla gerçekleşen veda gecesinde, Olgun ve Kurt’a Bilecik’e verdikleri emeklerden ötürü teşekkür edildi. Vali Sözer, yargı mensuplarına yeni görev yerlerinde başarı diledi. Şimdi gözler, bu isimlerin boşalttığı koltuklara kimlerin oturacağına ve Bilecik adliyesindeki yeni dönemin nasıl şekilleneceğine çevrildi.