Bilecik’te diş sağlığı hizmetlerine erişim noktasında bir adım daha atıldı. Şehrin merkezindeki Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi, kadrosunu uzman bir isimle güçlendirerek kapasitesini artırdı.
Uzman kadro genişliyor
Ağız, Diş ve Çene Cerrahisi Polikliniği için görevlendirme yapıldı. Uzm. Dr. Şeyma Bayındır hastanede hasta kabulüne resmen başladı. Bu atama, özellikle cerrahi müdahale bekleyen vatandaşlar için randevu süreçlerini hızlandırabilir.
Sıradaki beklentiler neler
Hastanede eksik branşlar için çalışmalar sürüyor. Yetkililer, ihtiyaç duyulan diğer polikliniklere de doktor atamalarının devam edeceğini duyurdu. Eğer diş tedavisi için sıra bekliyorsan, önümüzdeki günlerde merkezdeki doktor sayısının artmasıyla randevu bulman daha kolay hale gelebilir.