Bilecik İl Jandarma Komutanlığı, 26-28 Haziran Özel Güvenlik Görevlileri Haftası nedeniyle il genelinde görev yapan güvenlik personeline kapılarını açtı. Jandarma ve özel güvenlik iş birliğinin önemine dikkat çeken bir görüşme gerçekleşti.
Kutlamanın detayları
Jandarma Kıdemli Albay Ali Vanlı, özel güvenlik görevlilerini makamında ağırlayarak haftalarını kutladı. Vanlı, kamu düzeninin sağlanmasında özel güvenlik personelinin verdiği desteğin kıymetli olduğunu vurguladı.
Gelecek beklentisi
Ziyaret sırasında personele çiçek takdim edildi ve günün anısına hatıra fotoğrafı çekildi. Bu tarz buluşmalar, sahadaki güvenlik güçleri arasındaki koordinasyonun artırılması adına sembolik bir önem taşıyor. Görevliler, mesleki dayanışma mesajlarıyla kurumdan ayrıldı.