Zonguldak’ta gerçekleşen Gençler Türkiye Kuraş Şampiyonası’ndan Bilecik’e sevindirici haberler geldi. İki genç sporcu, zorlu rakipleriyle mücadele ederek kürsüye çıkmayı başardı.
Minderde gelen büyük başarı
Şampiyonada 65 kilogram kategorisinde mindere çıkan Ahmet Altınay Türkiye ikincisi oldu. İsmail Ayas ise aynı turnuvada Türkiye üçüncülüğünü kazanarak büyük bir başarıya imza attı. Sporcular, antrenörleri Serkan Can ile birlikte Bilecik Gençlik ve Spor İl Müdürü Ramazan Demir’i ziyaret ederek turnuva sürecini anlattı.
Gençlerin başarısı ne anlama geliyor
Bu dereceler, Bilecik'in genç sporcularının ulusal müsabakalarda ne kadar iddialı olduğunu gösteriyor. İl Müdürü Ramazan Demir, sporcuları ve antrenörlerini tebrik ederek başarılarının devamını diledi. Sporcuların bu performansı, yerel branşlara verilen desteğin meyvelerini verdiğini kanıtlıyor. Önümüzdeki dönemde bu gençlerin uluslararası arenada da boy gösterip göstermeyeceği ise merak konusu.