Resmi Gazete’de yayımlanan kararname, Türkiye genelindeki bürokratik atamaları netleştirdi. Bu karar kapsamında Bilecik’te görev yapan mülki idare amirlerinin de çalışma yerleri değişti. Şehirdeki idari kadroda yaşanan bu hareketlilik, düzenlenen bir veda programı ile taçlandı.
Yeni görev yerleri belli oldu
Cumhurbaşkanlığı kararnamesiyle toplam 430 mülki idare amirinin görev yeri değişti. Bilecik Valisi Faik Oktay Sözer ve eşi Zeynep Sözer, şehirde görev sürelerini tamamlayan isimleri konutlarında ağırladı. Vali Sözer, yöneticilerin Bilecik’te kamu hizmetlerini vatandaş odaklı bir anlayışla yürüttüğünü vurguladı.
Bundan sonra ne bekliyoruz
Veda programında birlik ve beraberlik mesajları ön plana çıktı. Vali Sözer, ayrılan yöneticilere yeni görevlerinde başarı diledi. Görev süresi dolan isimlere teşekkür belgeleri ve hediyeler verilirken, boşalan koltuklara yeni atanan isimlerin önümüzdeki günlerde görevlerine başlaması bekleniyor.