Bilecik’te görev yapan özel güvenlik personelleri, Özel Güvenlik Günü ve Haftası etkinlikleri kapsamında valilikte ağırlandı. Kentin huzuruna katkı sunan görevliler, Vali Faik Oktay Sözer ile bir araya gelerek yürüttükleri çalışmalar hakkında bilgi verdi.
Güvenlik güçlerinin mesaisi
Vali Sözer, emniyet müdürlüğü yetkilileriyle birlikte personellerle görüştü. Görevlerinde gösterdikleri özverili çalışmalar nedeniyle personellere başarı belgelerini verdi. Sözer, özel güvenliğin kamu güvenliğinin ayrılmaz bir parçası olduğunu vurguladı.
Vatandaşın huzuru için
Okullardan hastanelere kadar pek çok noktada güvenliğin sağlanmasında özel güvenlik görevlilerinin büyük payı var. Vali Sözer, gece gündüz demeden fedakârca çalışan tüm personele teşekkürlerini iletti. Bu belgeler, personelin motivasyonunu artırırken güvenlik hizmetlerinin önemini bir kez daha hatırlattı. Önümüzdeki günlerde diğer kamu kurumlarında benzer teşekkür programlarının yapılması bekleniyor.