Bilecik İstasyon Sentetik Sahası'nda oynanan final maçıyla beraber U11 Gençler Ligi'nde sezonun kazananı belli oldu. Şehirdeki futbol tutkusu, küçük yaştaki sporcuların kıyasıya mücadelesiyle sahaya yansıdı.
Kupa yolculuğu nasıl gelişti
Ligde üç farklı grupta mücadele eden takımlardan en iyi ilk iki sıradakiler play-off oynamaya hak kazandı. Eleme usulü yapılan maçların ardından finale 4 Eylülspor ile Söğütspor yükseldi. Final maçında rakibine karşı üstün bir oyun sergileyen 4 Eylülspor, sahadan 5-0 gibi net bir skorla ayrılarak kupanın sahibi oldu.
Maçın ardından ne oldu
Söğüt Belediye Başkanı Ferhat Durgut’un da tribünden takip ettiği karşılaşma sonunda şampiyon takımın oyuncuları büyük coşku yaşadı. Başkan Durgut, maçın hemen ardından sahaya inerek genç sporcuları tek tek tebrik etti. Şimdi gözler, bu genç yeteneklerin ilerleyen sezonlarda sergileyeceği performansa çevrildi.