Havadis | Bilecik | Bozüyük yollarında artık gözler ekran başında

Bozüyük yollarında artık gözler ekran başında

Bozüyük’te trafik ekipleri KGYS kameralarını kullanarak denetim yaptı. Emniyet kemeri takmayan ve telefonla konuşan sürücülere ceza kesildi.

Bozüyük’te trafik ekipleri KGYS kameralarını kullanarak denetim yaptı. Emniyet kemeri takmayan ve telefonla konuşan sürücülere ceza kesildi.

Bozüyük yollarında artık gözler ekran başında
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

Bilecik’in Bozüyük ilçesinde trafiği yöneten ekipler, sokaklardaki Kent Güvenlik Yönetim Sistemi kameralarını denetim merkezine çevirdi. Artık sadece yoldaki polisler değil, merkezdeki kameralar da sürücüleri anlık olarak izliyor.

Kameralar neyi yakalıyor

Denetim sırasında ekipler, ekran başından trafiği dikkatle takip etti. Özellikle emniyet kemerini takmayanlar ve direksiyon başında telefonla ilgilenen sürücüler kameralara takıldı. Kural ihlali yapan sürücülere merkezden bildirim yapılarak gerekli cezai işlemler uygulandı.

Peki bu seni nasıl etkiler

Bu uygulama, artık trafikteki her hatanın merkez tarafından anında görülebileceği anlamına geliyor. Sadece polis aracını gördüğünde değil, her an kurallara uyman gerekiyor. Ekipler bu denetimlerin süreklilik kazanacağını ve yollardaki güvenliği artırmak için her noktada tetikte olacaklarını belirtiyor. Bundan sonra yola çıktığında, kameraların seni her an izliyor olabileceğini aklından çıkarma.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız