Bilecik’in Bozüyük ilçesinde trafiği yöneten ekipler, sokaklardaki Kent Güvenlik Yönetim Sistemi kameralarını denetim merkezine çevirdi. Artık sadece yoldaki polisler değil, merkezdeki kameralar da sürücüleri anlık olarak izliyor.
Kameralar neyi yakalıyor
Denetim sırasında ekipler, ekran başından trafiği dikkatle takip etti. Özellikle emniyet kemerini takmayanlar ve direksiyon başında telefonla ilgilenen sürücüler kameralara takıldı. Kural ihlali yapan sürücülere merkezden bildirim yapılarak gerekli cezai işlemler uygulandı.
Peki bu seni nasıl etkiler
Bu uygulama, artık trafikteki her hatanın merkez tarafından anında görülebileceği anlamına geliyor. Sadece polis aracını gördüğünde değil, her an kurallara uyman gerekiyor. Ekipler bu denetimlerin süreklilik kazanacağını ve yollardaki güvenliği artırmak için her noktada tetikte olacaklarını belirtiyor. Bundan sonra yola çıktığında, kameraların seni her an izliyor olabileceğini aklından çıkarma.