Bilecik’in Bozüyük ilçesinde motosiklet trafiği hareketlendi. Emniyet ekipleri, olası kazaları önlemek ve sürücülerin kurallara uyumunu sağlamak amacıyla geniş çaplı bir çalışma başlattı.
Havadan ve karadan takip yapıldı
İlçe Emniyet Müdürlüğü ekipleri, sahaya 9 farklı ekip ve 27 personelle indi. Denetimlerde sadece yerdeki memurlar değil, drone ve KGYS kameraları da aktif olarak kullanıldı. Ekipler, 280 sürücüyü durdurarak belgelerini inceledi ve genel trafik kurallarını hatırlattı.
Neden bu denetimler yapılıyor
Özellikle kask kullanımı ve hız sınırları üzerinde duran polis, sürücüleri olası kazalara karşı uyardı. Denetimlerin amacı, yollardaki güvenliği artırmak ve kural ihlallerinin önüne geçmek. Polis ekipleri, ilçedeki trafik denetimlerinin önümüzdeki günlerde de düzenli olarak devam edeceğini duyurdu. Eğer motosiklet kullanıyorsan, kaskını takmayı ve hız sınırlarına uymayı ihmal etme.