Bilecik’in Bozüyük ilçesinde motosiklet trafiği bir süredir emniyetin yakın markajında. Özellikle yaz aylarında artan motosiklet kullanımıyla birlikte ekipler, kazaları önlemek için sahaya indi.
Denetimlerin detayları
Bozüyük İlçe Emniyet Müdürlüğü, 9 farklı noktada geniş çaplı bir uygulama yaptı. 18 ekip ve 65 personel, gün boyu hem sabit noktalarda hem de seyir halinde sürücüleri durdurdu. Toplamda 310 motosiklet kontrol edildi.
Sürücüleri neler bekliyor
Polis, sürücülere kask kullanımı ve hız limitleri konusunda uyarılarda bulundu. Bu denetimler, özellikle trafikteki riskleri azaltmayı amaçlıyor. Emniyet, benzer uygulamaların önümüzdeki günlerde de süreceğini ve trafik kurallarına uyum konusunda taviz verilmeyeceğini belirtiyor. Kısacası, önümüzdeki günlerde Bozüyük trafiğinde polisleri daha sık görebilirsin.