Havadis | Bilecik | Gölpazarı’nda Kaymakam Odabaşı’na veda ziyareti

Gölpazarı’nda Kaymakam Odabaşı’na veda ziyareti

Bilecik Gölpazarı Kaymakamı Feyza Nur Odabaşı, ilçeden ayrılmadan önce duygusal bir veda yaşadı.

Bilecik Gölpazarı Kaymakamı Feyza Nur Odabaşı, ilçeden ayrılmadan önce duygusal bir veda yaşadı.

Gölpazarı’nda Kaymakam Odabaşı’na veda ziyareti
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

Bilecik’in Gölpazarı ilçesinde görev yapan Kaymakam Feyza Nur Odabaşı, tayin süreciyle birlikte ilçe sakinleriyle vedalaşıyor. Bu veda ziyaretlerinden en dikkat çekeni ise ilçe sakini Sebahat Teyze’nin makama yaptığı ziyaretti.

VEDA ZİYARETİ GERÇEKLEŞTİ

Sebahat Teyze, Kaymakam Odabaşı’nı makamında ziyaret ederek ona çiçek verdi. İkili arasında geçen samimi sohbet ve Sebahat Teyze’nin içten duaları, odada duygusal anların yaşanmasına neden oldu. Bu anlar, ilçe halkıyla mülki amir arasındaki gönül bağını bir kez daha gözler önüne serdi.

KAYMAKAMDAN TEŞEKKÜR MESAJI

Kaymakam Feyza Nur Odabaşı, bu anlamlı ziyaret karşısında hislerini dile getirdi. Odabaşı, Sebahat Teyze’ye nazik düşüncesi, getirdiği çiçek ve güzel duaları için teşekkür etti. Görev süresinin sonunda yaşanan bu ziyaret, hem kaymakam hem de ilçe halkı için güzel bir hatıra olarak kayıtlara geçti.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız