Havadis | Bilecik | Jandarma Bilecik’teki tarım işçilerini denetledi

Jandarma Bilecik’teki tarım işçilerini denetledi

Jandarma ekipleri Bilecik'te mevsimlik işçilerin kimliklerini kontrol etti. Uygulamada herhangi bir olumsuz duruma rastlanmadı.

Jandarma ekipleri Bilecik'te mevsimlik işçilerin kimliklerini kontrol etti. Uygulamada herhangi bir olumsuz duruma rastlanmadı.

Jandarma Bilecik’teki tarım işçilerini denetledi
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

Bilecik’te tarım sezonunun hareketlenmesiyle birlikte jandarma ekipleri sahada denetimlerini sıklaştırdı. Şehrin farklı noktalarında mevsimlik işçilerin bulunduğu bölgeleri mercek altına alan ekipler, kayıt dışı çalışmayı önlemeyi hedefliyor.

Tarlada güvenlik kontrolü

Osmaneli ilçesine bağlı Oğulpaşa Köyü Yeşilçimen mevkiinde çalışan Şanlıurfalı 17 işçi, jandarma ekipleri tarafından kontrolden geçirildi. Ekipler, işçilerin kimlik bilgilerini ve M-7 sistemindeki kayıtlarını tek tek sorguladı. Yapılan kontrollerde tüm işçilerin kayıtlarının sisteme uygun olduğu belirlendi.

Neden yapılıyor

Jandarma, bölgedeki huzur ve güven ortamını korumak için benzer uygulamalara devam edeceğini duyurdu. Bu tür denetimler, özellikle mevsimlik tarım işçilerinin kayıt altına alınmasını ve yaşanabilecek güvenlik sorunlarının önüne geçilmesini amaçlıyor. Ekiplerin bölgedeki kontrolleri bundan sonra da sürecek.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız