Havadis | Bilecik | Osmaneli şantiyeye döndü Belediye ekipleri sahada

Osmaneli şantiyeye döndü Belediye ekipleri sahada

Osmaneli Belediyesi ilçe genelinde altyapı ve üstyapı seferberliği başlattı. Çalışmalarla yaşam alanlarının modernleşmesi hedefleniyor.

Osmaneli Belediyesi ilçe genelinde altyapı ve üstyapı seferberliği başlattı. Çalışmalarla yaşam alanlarının modernleşmesi hedefleniyor.

Osmaneli şantiyeye döndü Belediye ekipleri sahada
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

Bilecik’in Osmaneli ilçesinde belediye yönetimi, şehri baştan aşağı yenilemek için aynı anda birçok noktada harekete geçti. Ekipler hem eskiyen yolları onarıyor hem de yeni yerleşim bölgelerinin altyapısını kuruyor.

Sokaklarda neler değişiyor

Parke taşı döşeme ekipleri Camikebir Mahallesi Mehmet Bendigal Caddesi’nde trafiği ve yürüyüş yollarını düzenliyor. Aynı zamanda su işleri ekipleri, yeni evlerin yapıldığı bölgelere hat çekerek vatandaşın su ihtiyacını garantiye alıyor. Kanalizasyon ekipleri ise Yeni Sanayi Sitesi’nin altyapısını güçlendirmek için çalışmalarını sürdürüyor.

Sosyal alanlar yenileniyor

İş makineleri yeni yerleşim yerlerinde yol açma işlemlerine devam ederken, ahşap atölyesi ekipleri de Sakarya Nehri Mesire Alanı'ndaki kamelyaları ve masaları onarıyor. Belediye Başkanı Bekir Torun, ilçeyi daha modern bir görünüme kavuşturmak için sahadaki çalışmaların kesintisiz süreceğini belirtti. Bu projeler tamamlandığında ilçedeki hem ulaşım hem de altyapı sorunlarının büyük oranda çözülmesi bekleniyor.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız