Pazaryeri Belediyesi önündeki Fatma Koç Parkı, gün boyunca kan bağışında bulunmak isteyen duyarlı vatandaşlarla doldu. Türk Kızılayı Eskişehir Şubesi’nin kurduğu stantta toplanan kanlar, kritik durumdaki hastaların tedavilerinde kullanılmak üzere merkeze gönderildi.
Kızılay neden sahada
Kızılay ekipleri, kanın stoklanamayan ve sürekli ihtiyaç duyulan bir kaynak olduğunu hatırlatmak için ilçeye geldi. Vatandaşlara "kan acil değil, sürekli bir ihtiyaçtır" mesajını veren ekipler, ilçe genelinde bağış bilincini artırmayı hedefliyor. 30 ünite kan, acil durumlarda onlarca insanın yaşama tutunması anlamına geliyor.
Belediye Başkanı ne dedi
Pazaryeri Belediye Başkanı Zekiye Tekin de kampanyaya bizzat katılarak destek verdi. Tekin, ilçe halkını bağış yapmaya davet ederken, küçük bir fedakarlığın birçok hayatı kurtarabileceğini vurguladı. Yetkililer, bu tür kampanyaların düzenli olarak tekrarlanmasının toplumsal dayanışma açısından kritik önem taşıdığını belirtiyor. Önümüzdeki günlerde kan stoklarının durumuna göre Kızılay'ın bölgedeki benzer faaliyetlerine devam etmesi bekleniyor.