Bilecik’in Pazaryeri ilçesinde okullar ve yerel yönetimler bir araya gelerek anlamlı bir etkinliğe imza attı. İlçe merkezinde kurulan stantlar hem öğrencilerin el emeği ürünlerini sergiliyor hem de eğitime destek sağlıyor.
Başkan hamur açtı, gelir eğitime gitti
İlçe protokolünün katılımıyla başlayan şenlikte renkli anlar yaşandı. Belediye Başkanı Zekiye Tekin, kurulan stantlarda kadınlarla birlikte hamur açıp gözleme pişirdi. Elde edilen tüm gelir ise ilçedeki okulların eksiklerini gidermek için kullanılacak.
Eğitimde yardımlaşma kültürü öne çıktı
İki gün sürecek şenlikte halk oyunları gösterileri ve müzik dinletileri de yapılıyor. Öğrenciler hem sosyalleşiyor hem de yardımlaşma bilinci kazanıyor. Kaymakam Muhammet Mustafa Kara, tüm Bileciklileri bu dayanışmaya destek olmaya davet ediyor.