Bolu Karaçayır'daki bir marketin otoparkında yapılan yeni trafik düzenlemesi, sürücüleri hazırlıksız yakaladı. Yıllardır aynı güzergahı kullanan araç sahipleri, tabelaları fark etmeyince araçlarının lastiklerini parçaladı.
Eski düzen değişince olanlar oldu
Market yönetimi, otoparkta düzen sağlamak amacıyla giriş ve çıkış noktalarını birbirinden ayırdı. Çıkış bölümüne ise ters yönden girişi engellemek için demir kapanlar yerleştirdi. Ancak yıllardır aynı noktadan otoparka girmeye alışkın olan sürücüler, yeni tabelaları görmezden gelerek eski yola yöneldi. Kapanların üzerinden geçen 20'ye yakın araç, bir anda lastiklerinin gümlemesiyle yolda kaldı.
Sürücüler tamirci bekledi
Lastikleri patlayan sürücüler otopark girişinde uzun süre beklemek zorunda kaldı. Bölgeye çağrılan seyyar tamirciler, araçların lastiklerini değiştirmek için yoğun çaba harcadı. Tamirci Fahrettin Kalaycı, sürücülerin tamamen alışkanlık kurbanı olduğunu belirterek, yeni girişin arka tarafa alınmasının vatandaşlara ters geldiğini söyledi. Yetkililer, sürücüleri yeni yönlendirme tabelalarına karşı daha dikkatli olmaları konusunda uyarıyor.