Burdur Gölü kıyısında saatler süren endişeli bekleyiş, ekiplerin başarılı operasyonuyla mutlu sona erdi. Antalya’dan bölgeye spor yapmak için gelen iki arkadaş, gölde gözden kaybolunca büyük bir arama kurtarma çalışması başladı.
GÖL ÜZERİNDE ARAMA SÜRECİ
Saat 16.00 sularında kano ile göle açılan O.B. ve B.A., arkadaşlarına Lisinia bölgesinden çıkış yapacaklarını söylemişti. Ancak akşam saatlerinde kendilerinden ses çıkmayınca yakınları durumu hemen 112 Acil Çağrı Merkezine bildirdi. Polis, AFAD ve itfaiye ekipleri, göl üzerinde ve kıyıda termal dron desteğiyle geniş bir tarama başlattı.
NEDEN ULAŞILAMADI
Ekipler, iki kadını Karakent mevkiinde sağ salim buldu. Kadınların, karaya çıktıktan sonra telefonlarının şarjı bittiği için yakınlarına haber veremedikleri anlaşıldı. Sağlık durumları iyi olan iki arkadaş, tedbir amacıyla hastaneye götürüldü. Sen de kano veya benzeri doğa sporlarına çıkarken, telefonunun şarjını dolu tutmayı ve güzergahını mutlaka biriyle paylaşmayı ihmal etme.