Bursa, Osmanlı Devleti’nin ilk başkenti olmasının gururunu bu yıl bambaşka bir atmosferle yaşıyor. Fethin 700. yıl dönümü nedeniyle şehir genelinde düzenlenen kültür ve sanat programları, tarihi dokuyu müzikle birleştiriyor.
MÜZİK ŞÖLENİ BAŞLIYOR
Büyükşehir Belediyesi Kültür Sanat ve Sosyal İşler Dairesi Başkanlığı, Gazi Orhan Parkı’nı adeta bir açık hava konser salonuna çevirdi. Belediye bandosu, klasik marşlar ve sevilen eserleri Bursalılar için çaldı. Parkı dolduran yüzlerce kişi, çalınan ezgilere hep bir ağızdan eşlik ederek akşamın tadını çıkardı.
TAKVİMİ NOT ETMENİZDE FAYDA VAR
Belediye yönetimi, bu müzik ziyafetini bir kerelik olmaktan çıkarıp tüm yaz dönemine yaydı. Büyükşehir Bandosu, 28 Ağustos tarihine kadar her çarşamba saat 18.00’de, her cumartesi ise saat 19.00’da Gazi Orhan Parkı’nda sahne alacak. Eğer akşamüstü şehir merkezinde olacaksanız, bu kısa mola size iyi gelebilir.