Uzun yolculukların yarattığı yorgunluk, Bursa'nın en işlek caddelerinden birinde ciddi bir kaza ile sonuçlandı. Direksiyon başında uyuyakalmanın bedeli, hem bir kamyonete çarpmak hem de aydınlatma direğine savrulmak oldu.
Yorgun sürücü direksiyonu bıraktı
Amasya'dan Bursa'ya doğru yola çıkan 58 yaşındaki Ömer A., 7 saatlik yorucu bir sürüşün ardından direksiyon başında sızdı. Osmangazi ilçesi Sırameşeler mevkiinde kontrolü kaybeden sürücü, önce seyir halindeki bir kamyonete çarptı. Çarpmanın etkisiyle savrulan otomobil, refüjü aşıp kaldırımdaki aydınlatma direğine çarparak durabildi.
Kazanın faturası ağır oldu
Kaza anında otomobilde bulunan sürücü Ömer A. ve yanında oturan 61 yaşındaki Döndü A. yaralandı. Olay yerine gelen sağlık ekipleri, ilk müdahaleyi yaptıktan sonra yaralıları Çekirge Devlet Hastanesi'ne kaldırdı. Polis ekipleri olayla ilgili inceleme başlatırken, uzun yolculuklarda mola vermenin hayati önemi bir kez daha ortaya çıktı. Sen de uzun yola çıkacaksan 2 saatte bir mola verip uykunu almayı unutma.