Bursa'da yaşayan Sedair Kurnaz, hayatının en büyük şokunu temizlik yaparken yaşadı. Yıllardır dişinden tırnağından artırıp ev almak için biriktirdiği 1 kilo altın, bir anlık dalgınlıkla çöp poşetine dönüştü.
Yanlışlıkla atılan servet
Sedair Kurnaz, hırsızlık riskine karşı 1 kilogram altını evindeki bir elbisenin içine saklayıp siyah bir poşete koydu. Eşi temizlik sırasında poşeti fark etmeyerek evinin önündeki çöp konteynerine bıraktı. Kurnaz, ev sahibiyle ödeme yapmak için bir araya geldiğinde poşetin yerinde olmadığını anlayınca gerçeği öğrendi.
Mahalleli altın peşinde
Kurnaz durumu fark eder etmez hem polis ekiplerine haber verdi hem de belediyenin temizlik işleri müdürlüğüyle irtibata geçti. Şimdi tüm mahalle, polis ve belediye ekipleriyle birlikte altınları bulmak için seferber oldu. Bölgedeki güvenlik kamerası kayıtlarını incelemeye alan ekipler, altın dolu poşetin izini sürüyor. Eğer poşet çöp kamyonuna karıştıysa, altınlara ulaşmak neredeyse imkansız hale gelecek.