Bursa'nın Mudanya ilçesinde yaşayan 70 yaşındaki Mehmet Sedat G., yalnızlığın ve ihmalin ağır bedelini ödedi. Boşanma süreci ve ailesiyle koptuğu bağlar sonrası içine kapandığı evini zamanla bir çöp yığınına dönüştüren yaşlı adam, kendi kurduğu bu hapishanede mahsur kaldı.

Yardım çığlığı yükseldi
Evinin içindeki çöp yığınları bir metreyi aşınca Mehmet Sedat G. hareket edemez hale geldi. Açlık ve sağlık sorunlarıyla boğuşan yaşlı adam, çaresiz kalınca 112 Acil Çağrı Merkezi'ne ulaşarak yardım istedi. Eve giren apartman yöneticileri, yaşlı adamı çöp yığınlarının arasındaki yatağında bitkin bir halde buldu.

Bundan sonra ne olacak
Ekipler tarafından evinden çıkarılan Mehmet Sedat G., Mudanya Devlet Hastanesi'nde tedavi altına alındı. Yetkililer, yaşlı adamın yaşadığı dairenin temizlenmesi için çalışmalara başladı. Mahalleliyi huzursuz eden bu durumun ardından, evin hijyen koşullarına nasıl döneceği ise merak konusu.




