Bursa'daki bir lise maçında eğitimci kimliğiyle sahada bulunan iki öğretmen, maçın hakemlerini hedef aldı. Saha içinde başlayan gerginlik, soyunma odası koridorlarında fiziksel şiddete dönüştü.
Sahada başlayan arbede
Atıcılar Spor Tesisleri'nde oynanan Yeşilyayla-Ali Osman Sönmez Lisesi final maçında, hakem faul kararı verince tansiyon yükseldi. Ali Sönmez Lisesi'nde görevli öğretmen F.Y., karara tepki gösterip sahaya daldı ve hakemin ayağına bastı. Kırmızı kart gören öğretmen, araya giren yardımcı hakemi de iterek gerginliği tırmandırdı. Aynı okuldan müdür yardımcısı M.T. de sahaya girerek hakemlere müdahale etti.
Soyunma odasında saldırı
Maçı tatil etmek zorunda kalan hakemler güvenli bölgeye geçmeye çalışırken saldırı devam etti. Müdür yardımcısı M.T., soyunma odası önünde yardımcı hakemin arkasından gelerek boğazına sarıldı ve başına yumruk attı. Olay yerine gelen polis ekipleri saldırganları karakola götürdü. Ancak öğretmenler, herhangi bir idari soruşturma geçirmeden kısa sürede serbest bırakıldı. Bu durum, spor camiasında şiddet olaylarına karşı caydırıcı önlemlerin alınıp alınmadığını tekrar tartışmaya açtı.