Bursa Büyükşehir Belediyesi, Muharrem ayı geleneklerini yaşatmak adına şehir genelinde geniş kapsamlı bir ikram programı başlattı. Belediye ekipleri, 17 ilçede belirlenen 28 farklı noktada kurdukları stantlarla vatandaşlara aşure ikram ediyor.
İkram noktalarında buluşma
Belediye Başkan Vekili Şahin Biba, Nilüfer’deki FSM Camii önünde kurulan stantta vatandaşlara kendi elleriyle aşure dağıttı. Programa AK Parti İl Başkanı Davut Gürkan ve çeşitli belediye yöneticileri de katıldı. Biba, aşurenin bereketi temsil ettiğini belirterek Muharrem ayının tüm ülkeye huzur getirmesini diledi.
Dağıtım ne zamana kadar sürecek
Vatandaşların yoğun ilgi gösterdiği etkinlik, 15 Temmuz tarihine kadar devam edecek. Büyükşehir Belediyesi, şehrin farklı noktalarında kurulan stantlarla toplamda 28 merkezde bu geleneği sürdürecek. Sen de bu tarihler arasında belediyenin duyurduğu noktalara uğrayarak aşure ikramından faydalanabilirsin.