Merinos Atatürk Kongre ve Kültür Merkezi, dün akşam sağlık camiası için özel bir ana ev sahipliği yaptı. Bursa Tıp Fakültesi, eğitimlerini başarıyla tamamlayan 43 genç doktoru uğurlayarak tarihine ilk mezuniyetini kaydetti.
Diplomalar sahiplerine ulaştı
Fakülte birincisi Ayşe Sude Kara’nın mezuniyet kütüğüne ismini çakmasıyla duygusal anlar yaşandı. Rektör Prof. Dr. Kemalettin Aydın, genç hekimlere seslenerek tıp mesleğinin sadece bir iş değil, aynı zamanda büyük bir fedakârlık ve insanlığa hizmet sorumluluğu olduğunu hatırlattı.
Bursa sağlık sistemine taze kan
Törende diplomalarını alan 43 genç doktor, artık şehrin ve ülkenin farklı noktalarında görev alacak. Bu yeni hekimler, teorik eğitimlerini klinik tecrübeyle birleştirerek sağlık hizmetlerinin kalitesini artırmak için kolları sıvadı. Gençlerin keplerini havaya fırlatmasıyla sona eren tören, Bursa’nın sağlık kadrosu için yeni bir dönemin başlangıcını simgeliyor.