Bursaspor, 1’inci Lig’de şampiyonluk hedefiyle çıktığı yeni sezon yolculuğunda ilk antrenmanını Özlüce’de gerçekleştirdi. Teknik direktör Mustafa Er, yeni transferlerin katılımıyla kadroyu güçlendirirken, taraftarın beklediği şampiyonluk için titiz bir hazırlık dönemi geçireceklerini vurguladı.

Yeni transferler sahada
Takımın başına geçen Mustafa Er, Juergen Elitim, Toral Bayramov ve Amine Boutrah gibi yeni isimleri ilk kez sahada gördü. Er, kemik kadroyu bozmadan yaptıkları bu takviyelerin takıma kalite katacağını belirtti. Ekip, uyum sürecini hızlandırmak için lig başlayana kadar en az 4 veya 5 hazırlık maçı yapmayı planlıyor.

Tesisler yenileniyor
Mustafa Er sadece saha sonuçlarına değil, kulübün geleceğine de odaklandıklarını söyledi. Özlüce İbrahim Yazıcı Tesisleri’ne 3 yeni antrenman sahası ekleneceği müjdesini veren Er, stadın ve zeminlerin durumuyla kulübün hak ettiği yere dönmesi için altyapı çalışmalarının sürdüğünü ifade etti. Şehirdeki futbol heyecanı, yapılan bu tesis yatırımlarıyla birlikte yeni sezonda daha da artacak gibi görünüyor.

