Bursa’da sağlık hizmeti veren Hayat Hastanesi ekibi, mesai saatlerinin dışında gönüllü olarak bir araya geldi. Çalışanlar, "Doğaya Sahip Çık, Geleceğe İz Bırak" sloganıyla şehrin bir noktasında temizlik çalışması yürüttü.
Sağlıkçılar neden temizlik yaptı
Sağlık çalışanları, sadece hastanede tedavi sunmanın yeterli olmadığını düşünüyor. Onlara göre sağlıklı bir toplum, ancak temiz ve sürdürülebilir bir çevrede mümkün. Ekip, doğada biriken çöpleri toplayarak hem görsel kirliliği giderdi hem de çevre bilinci oluşturmak için adım attı.
Gelecek için atılan adımlar
Hayat Hastanesi Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Fatma Betül Kabalar, sağlığın aslında temiz bir çevrede yaşamakla başladığını belirtti. Kabalar, bugünkü küçük temizlik hareketinin yarın daha yaşanabilir bir dünya için önemli olduğunu ifade etti. Hastane yönetimi, sosyal sorumluluk projelerine ve çevre odaklı çalışmalara önümüzdeki dönemde de devam edeceklerini duyurdu.