Havadis | Bursa | İnegöl'de direksiyon başında fenalaşan sürücü kaza yaptı

İnegöl'de direksiyon başında fenalaşan sürücü kaza yaptı

Bursa İnegöl'de motosiklet kullanırken aniden fenalaşan Ahmet A. park halindeki araca çarptı. Ağır yaralanan sürücü hastaneye kaldırıldı.

Bursa İnegöl'de motosiklet kullanırken aniden fenalaşan Ahmet A. park halindeki araca çarptı. Ağır yaralanan sürücü hastaneye kaldırıldı.

İnegöl'de direksiyon başında fenalaşan sürücü kaza yaptı
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

Akşam trafiğinin yoğun olduğu saatlerde İnegöl'den gelen bir kaza haberi, trafikteki ani sağlık sorunlarının ne kadar tehlikeli olabileceğini bir kez daha hatırlattı. Ahmet A., motosikletiyle Kemalpaşa Mahallesi'ndeki Ömer Halisdemir Caddesi'nde ilerlerken bir anda kontrolü kaybetti.

Neler yaşandı

46 yaşındaki Ahmet A., motosikletini sürerken aniden fenalaştı. Kontrolden çıkan motosiklet, yol kenarında park halindeki bir otomobile şiddetli şekilde çarptı. Çarpmanın etkisiyle yola savrulan sürücü ağır yaralandı. Çevredeki vatandaşların ihbarıyla olay yerine gelen sağlık ekipleri, ilk müdahaleyi yaptıktan sonra yaralıyı İnegöl Devlet Hastanesi'ne ulaştırdı. Ahmet A., durumunun ciddiyeti nedeniyle daha sonra Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne sevk edildi.

Sürecin devamı

Polis ekipleri, motosikletin kontrolünü kaybettiren sağlık sorununun detaylarını ve kazanın oluş şeklini belirlemek için soruşturma yürütüyor. Trafikte seyir halindeyken ani bir hastalık geçirmek, sadece sürücüyü değil, çevredeki diğer araçları ve yayaları da riske atıyor. Benzer durumlar yaşanmaması için sürücülerin sağlık kontrollerini düzenli yaptırması hayati önem taşıyor. Soruşturma sonucunda kazanın tüm detayları netleşecek.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız