Havadis | Bursa | İnegöl'de motosiklet otomobile saplandı

İnegöl'de motosiklet otomobile saplandı

İnegöl'de gece yarısı motosikletle otomobil çarpıştı. Kazada ağır hasar alan motosikletin sürücüsü hastaneye kaldırıldı.

İnegöl'de gece yarısı motosikletle otomobil çarpıştı. Kazada ağır hasar alan motosikletin sürücüsü hastaneye kaldırıldı.

İnegöl'de motosiklet otomobile saplandı
KAYNAK: İhlas Haber Ajansı

İnegöl'ün en işlek noktalarından birinde, gece geç saatlerde yaşanan dikkatsizlik sonucu ciddi bir kaza meydana geldi. Trafiğin seyrettiği caddede, dönüş yapmaya çalışan bir otomobil ile motosikletin yolları kesişti.

Kaza nasıl gerçekleşti

Hamidiye Mahallesi Park Caddesi'nde 23.30 sıralarında Hüseyin A. yönetimindeki motosiklet, yola aniden çıkan İsmail Ş.'nin kullandığı otomobile çarptı. Çarpışmanın şiddetiyle motosiklet otomobilin içine saplandı.

Bu kaza ne anlama geliyor

Motosiklet sürücüsü çarpmanın etkisiyle yola savrularak yaralandı. Olay yerine gelen sağlık ekipleri, ilk müdahaleyi yaptıktan sonra yaralıyı İnegöl Devlet Hastanesi'ne götürdü. Polis ekipleri kazanın tam olarak nasıl yaşandığını belirlemek için inceleme başlattı. Kavşaklarda veya cadde dönüşlerinde anlık dikkatsizlikler, motosiklet gibi korumasız araç kullananlar için büyük riskler barındırıyor.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız